Известие

Collapse
No announcement yet.

От къде се включва задна чистачка на SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От къде се включва задна чистачка на SW

    Някой може ли да ми каже от къде се задейства задната чистачка и къде са бушоните за нея

  • #2
    Ръководство на потребителя нямаш ли? Там го пише.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Задейства се от ръчката за чистачките, цъкаш вътрешното лостче, за да я изключиш пак с него.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Да попитам и аз за да не отварям нова тема. Чистачката се включва при всяко даване на контакт и при всяко палене. На всичкото отгоре спира всеки път на различно място. И още нещо,когато пръскам течност само пръска и не тръгва.Моля помогнете защото една седмица карам с разглобени кори в багажника и съм се изнервил на макс.Може ли проблема да е в релето и къде се намира то?
        Става въпрос за 159 1,9 ti sw

        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

        Comment


        • #5
          Задната тръгва сама, ако са ти включени предните чистачки и вкараш задна скорост, иначе не би трябвало. При задържане на копчето, когато искаш течност, пак трябва да тръгне... Но щом спира на различни места нещо не е в ред. Свали моторчето и го почисти, пълни се с боклуци, ръждясва и става мазало.
          Моята задна в един момент започна да спира и да не тръгва, след отваряне и почистване, както и хубаво гресиране повече нямам никакви проблеми.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
            Да попитам и аз за да не отварям нова тема. Чистачката се включва при всяко даване на контакт и при всяко палене. На всичкото отгоре спира всеки път на различно място. И още нещо,когато пръскам течност само пръска и не тръгва.Моля помогнете защото една седмица карам с разглобени кори в багажника и съм се изнервил на макс.Може ли проблема да е в релето и къде се намира то?
            Става въпрос за 159 1,9 ti sw
            Е това е опрвията за която говори undy .....имаш проблем с моторчето...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Е това е опрвията за която говори undy .....имаш проблем с моторчето...
              Дайте други предложения,защото смених над десет моторчета.Моето беше жестоко ръждясало и го разглобих тотално,почистих смазах и работи както всички останали които пробвах и описах каксе държат.

              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                Дайте други предложения,защото смених над десет моторчета.Моето беше жестоко ръждясало и го разглобих тотално,почистих смазах и работи както всички останали които пробвах и описах каксе държат.
                Тогава сигурно има ел. проблем....да няма прекъснати кабели в маншона дето влиза от купето в задният капак....но само си гадая....Екотроник може да ти помогне, той е на ти с ел. проблемите, аз не отбирам от тях....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Няма отделно реле и бушон. Управлението идва директно от ръчката. Фактът, че тръгва с подаването на контакт, ми изглежда, като да има прекъснати или сплетени кабели в снопа между вратата и купето.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Ще го отворя да погледна и там.За всеки случай съм взел и други лостчета ако кабелите са ОК.После ще питам как се сваля волана.
                    Благодаря за бързите отговори.

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #11
                      Сега за мулти волана да попитам?

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment


                      • #12
                        Какво за мултиволана?
                        Би трябвало конекторът на лентовия кабел да е опроводен (готов за мултиволан - демек пинове 3 и 4 да са свързани към CAN шината на радиото), така че след смяната на волана вероятно само трябва да се изпълни proxy alignment процедурата за да се опознае новия модул.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Може да няма много общо, ама да припомня, че на 156 SW не клеясваше моторчето, а оста която е от моторчето до чистачката, тя трябваше да се извади от водача, почисти и смаже. На 159 не съм разглобявал, но може да е подобно.

                          Comment

                          Working...
                          X